Lovpakke MC Lynforløb

9.499,00 kr.

Varighed: 3 uger

• Ubegrænset teori i 12 måneder
  • Manøvrebane (4 lektioner á 45 min)
  • Glatbane (5 lektioner á 45 min)
  • 13 kørelektioner á 45 min. på vej
Kategori:

Denne lovpakke indholder absolut det mindste krav, som loven har fastsat.

Du skal som minimun have 29 teorilektioner á 45 minutters varighed i teorilokalet. I denne lovpakke har du dog ubegrænset teori i 12 mdr.

Alle  MC elever skal på en lukket manøvrebane i 4×45 min. Det er første gang du skal sidde på en motorcykel og køre selv.

På manøvrebanen skal du gennemføre nogle basis øvelser inden du skal køre på almindelig vej. Eleven fører selv motorcyklen efter instruktion fra instruktøren.

Loven kræver at MC elever skal, som minimum have 13 kørelektioner á 45 min. varighed. Dette er absolut et minimumskrav før man kan indstilles til en køreprøve.

Du skal også til sidst i forløbet på en glatbane i 5×45 min. Her vil du skulle udføre nogle kristiske øvelser, som du ikke kan øve med din kørelærer på almindelig vej.